četvrtak, 3. listopada 2013.

Ritual romunske Magije - Skidanje omraze u braku Snežane i Veljka

 
Veljko je zamrzio svoju ženu zbog magije koju je napravila treća osoba, ljubavnica. Njegova žena morala je otići u ranu zoru, pored nekog izvora, kako bi poništila čini i skinula omrazu te tako vratila sklad u svoj brak.

Kad dođe do izvora žena Snežana prekrsti ruke i kaže:

"Dobro jutro bijela vodo!
Hvala ti, crna n.(tu kaže svoje ime)
Ja nisam crna od sunca ili vatre
već sam ja crna
zato što je n. radila magiju na mene i mog muža.
"

Zatim drži ukrštene ruke iznad vode i baje:

"Ona meni čini pravi i šalje sa jednom rukom
ja joj ih vraćam sa dvije ruke
ona meni čini pravi i šalje sa tri ruke
ja joj ih vraćam sa četiri ruke
ona meni čini pravi i šalje sa pet ruku
ja joj ih vraćam sa šest ruku
ona meni čini pravi i šalje sa sedam ruku
ja joj ih vraćam sa osam ruku
ona meni čini pravi i šalje sa devet ruku
ja joj ih vraćam sa deset ruku
preko deset neće moći
."

Nakon toga žena spusti ruke nizase pa se umije sa vodom i napije se. Obično ritual ponovi još dva puta tojest jutra. Najpogodniji dani za bajanje su utorak, četvrtak i subota, prije izlaska sunca. #Ritual #Bajalica #Brak 

Nema komentara:

Objavi komentar