petak, 4. listopada 2013.

Porodično prokletstvo



Porodično prokletstvo, koje, bez sumnje, najtezi oblik Crne magije, zato sto ne pogadja samo jednu generaciju neke porodice, nego se prenosi i proteze cak na sedam buducih pokoljenja! Porodicno prokletstvo moze nanijeti kako osoba sa strane, tako i netko unutar same porodice.

To se je desilo prodici Šegić iz Trebinja koja je izgubila sve muške potomke u porodici. Prvo je umro najmlađi sin, utopio se u reci. Onda je umro deda preko noći, zatim tri rođaka prevrnula se kolima i umrla. Drugi sin je doživeo nesreću na poslu dok su vozili drva pala su na njegove noge i zgnječile ih. Noge mu nisu mogli spasiti.

Žena je našla iz kuće zakopanu mrtvu lisicu rasparanim trbuhom zašijenih očiju i ustiju. Strašno nešto videti, odneli su baba vračari i rekla im da je to obiteljsko prokletstvo bačeno je nemoguče skinutu. Umreće svi muški. #Prokletstvo

1 komentar:

  1. Kontaktirala sam razne ljude, isla kod svakakvih vracara, astrologa, gledali su mi u kafu, dlan , pasulj....Ali bezuspesno
    Bila sam silovana kao dete, ostavili su me roditelji, jednom rečju nisam imala nikakav pravac u zivotu.
    Udala sam se i rodila 4 dece iz tri braka.Ni jedan brak mi nije uspesan.
    I slucajno mi drugarica kaze da joj je neka Renata pomogla, iskreno ja joj nisam verovala.I nekako ona mene natera i evo zahvalna sam i drugarici i Renati
    Hvala joj, imam decka koji je prihvatio moju decu i pruza mi ljubav koju nisam imala do sad.

    Do nje mozete doci putem vibera i vacapa +385923813830

    OdgovoriIzbriši