četvrtak, 31. listopada 2013.

Ponoćni ritual na Noć Veštica



Dobrodošli. Ritual se može izvesti samo jedanput godišnje u ponoć 31.10 - na #Halloween Noć Veštica. Potrebno je da imate:

- par novčića
- zrelu naranđastu tikvicu
- nožić
- 2 bele sveče + upaljač
- list papira + hemijska


Sve ovo morate uraditi danas jer inaće nema prave energije. Idite do vaše omiljene fontane i poželite što više želja, sve što želite u svom životu. Zatim za svaku želju bacite novčić u vodu fontane.

Kad dodjete kući izrežite omiljenu facu u vašu tikvicu. U 22:23 stavite vašu tikvicu na največi sto u kući, zatim stavite 1- 3 sveće (zavisi od veličine tikvice bitno da je lepo osvetljena) u tikvicu i zapalite ih.

Do ponoći napišite sve želje na papiriće, koliko želja toliko papirića. Kad dodje ponoć, recite :

"Kolegice veštice, čarobnjaci, magijska bića i magijske životinje, energije i tajne kosmosa. Večeras slavimo, večeras čistimo duše, večeras pevamo naše pesme, večeras želimo naše največe želje. Nek se svima ispune naše želje. Magija je tu!"

Papirić po papirić zapalite na sveče u tikvici, skoncentrišite se u mislima na želje. Nemojte propustiti ovako nešto se dešava samo jedanput godišnje. Srećna vam Noć Veštica.


2 komentara:

  1. Život je dobar kada imate svoje ljubavi oko sebe, ovo kažem jer kad sam imao problema sa mojim ljubavnikom, nikada nisam video život kao dobru stvar, ali zahvaljujuci dr. AGBAZARI iz AGBAZARA TEMPLE, što mi je pomogao da bacim caroliju vratio me je moj ljubavnik u roku od 48 sati. Moj muž me je ostavio za drugu ženu posle sedam godina braka, ali Dr.AGBAZARA mi je pomogao da bacim carobnjak koji mi ga je vratio u roku od 48 sati. Necu vam ispricati više detalja o sebi, vec cu samo savjetovati one koji imaju probleme u vezi s brakom ili brakovima da se putem ovih podataka kontaktiraju Dr.AGBAZARA TEMPLE;
    ( agbazara@gmail.com ) ili ga nazovite na Whatsapp: +2348104102662

    OdgovoriIzbriši
  2. Za cijeli svoj život ja nikada nisam vidio ništa što je radio bilo tako brzo, kao da je čarolija dr. Агбазары. Nakon kontakta s dr. Агбазарой sam počeo vjerovati u prièe da svaki novčić ima dvije strane. Kad je moj ljubavnik me napustio, ona se zakleo da nikada se ne vrate ko mi opet, ali, hvala Bogu, da uz pomoć Dr. Agbazara od mene moj ljubavnik natrag k meni u roku od 48 sati, i želim da i drugi ljudi, koji su slomljena srca, da se povežu s dr. Agbazara kroz te detalje ispod putem e-maila: ( agbazara@gmail.com ) ili preko WhatsApp na +2348104102662, onda možete vidjeti čudesa dr. Agbazara

    OdgovoriIzbriši