petak, 4. listopada 2013.

Maca Anđeo sa krilima na zemlji


Maca Anđeo iz Kine može vam oprostiti grehove koje ste počinili ako joj dodirujete krila. #Magijskabića

Broj komentara: 10:

  1. Gde ju skrivaju? Zasto se vise ne prica o ovom cudu?

    OdgovoriIzbriši
  2. Kontaktirala sam razne ljude, isla kod svakakvih vracara, astrologa, gledali su mi u kafu, dlan , pasulj....Ali bezuspesno
    Bila sam silovana kao dete, ostavili su me roditelji, jednom rečju nisam imala nikakav pravac u zivotu.
    Udala sam se i rodila 4 dece iz tri braka.Ni jedan brak mi nije uspesan.
    I slucajno mi drugarica kaze da joj je neka Renata pomogla, iskreno ja joj nisam verovala.I nekako ona mene natera i evo zahvalna sam i drugarici i Renati
    Hvala joj, imam decka koji je prihvatio moju decu i pruza mi ljubav koju nisam imala do sad.

    Do nje mozete doci putem vibera i vacapa +385923813830

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelim da se zahvalim zeni dami i kraljici koja mi uspesno vratila porodicu evo broja sada sam veoma srecna i zadovoljna zena obrat te joj se ja sam joj veciti duznik vratila mi volju za zivot...evo broja +381611031296 viber wcp i poziv

    OdgovoriIzbriši
  4. Zena koja mo je pomogla jeste jedna baka starija koja radi preko 40 godina spajanje ljubavi i mene je spojila sa covekom koji me je ostavio. Divim se zeni i hvala joj do smrti !!!! +38765717269 njen broj

    OdgovoriIzbriši
  5. Zena koja mo je pomogla jeste jedna baka starija koja radi preko 40 godina spajanje ljubavi i mene je spojila sa covekom koji me je ostavio. Divim se zeni i hvala joj do smrti !!!! +38765717269 njen broj

    OdgovoriIzbriši
  6. Zena koja mo je pomogla jeste jedna baka starija koja radi preko 40 godina spajanje ljubavi i mene je spojila sa covekom koji me je ostavio. Divim se zeni i hvala joj do smrti !!!! +38765717269 njen broj

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelim da se zahvalim zeni dami i kraljici koja mi uspesno vratila porodicu evo broja sada sam veoma srecna i zadovoljna zena obrat te joj se ja sam joj veciti duznik vratila mi volju za zivot...evo broja +381616418057viber wcp i poziv

    OdgovoriIzbriši
  8. Ko ima probleme vezane za ljubav ,crnu magiju,vlasku crnu magiju slobodno nek nazove gospodju Jovanku,evo broja :Viber,Wacap +381612487225.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zahvalna sam gospodji almini jer mi pomogla da ponovo zivim i da sam srecna sa svojom porodicom i decom evo broja viber wcp +381611567923

    OdgovoriIzbriši